De workshop is bedoeld voor iedereen die zich inzet om de organisatie of een evenement voor het voetlicht te brengen. De workshop wordt gegeven door een docent met ervaring in de cultuurmarketing en communicatie. Organisatie PLACK Westerkwartier en KultuurLoket
Wanneer je met alle goede moed aan de publiciteit van jouw vereniging of evenement begonnen bent, kan die moed je even snel in de schoenen zakken. Want hoe pak je dat aan? Hoe krijg je aandacht van de media? Hoe zet je jouw vereniging of evenement goed in de markt? Wie wil je bereiken? Heb je ook deze vragen? Dan is deze workshop iets voor jou!
In één avond krijg je handvatten voor het bereiken van (nieuw) publiek en leer je jouw gezelschap of evenement op een aantrekkelijke manier te presenteren. Je gaat meteen aan de slag met het opstellen van een pr-plan. Je leert van elkaar en wisselt ervaringen en tips uit.
De workshop is bedoeld voor iedereen die zich inzet om de organisatie of een evenement voor het voetlicht te brengen. De workshop wordt gegeven door een docent met ervaring in de cultuurmarketing en communicatie.
Inhoud workshop
Valkuilen pr
Doelgroep / doelstellingen
Pr-plan
Beeldtaal / teksten (promotietekst / persbericht)
Welke middelen zet je in (o.a. social media)
Planning
Datum: woensdag 15 november
Tijd: 19.30 – 22.00 uur (inloop vanaf 19.15 uur)
Locatie: De Rotonde, Bloemersmastraat 1-B Niekerk
Docent: Harm Timmerman
Deelname is gratis. Aanmelden kan vóór 1 november via https://kultuurloket.nl
Deze workshop mede mogelijk wordt gemaakt door het Fonds voor Cultuurparticipatie.