Er kan weer een week lang naar hartenlust gebouwd, gespeeld en plezier gemaakt worden.
Dag 1 Maandag de 19ste 10:00 – 17:00 uur
Dag 2 Dinsdag de 20ste 10:00 – 19:30 uur = Diner én optocht!
Dag 3 Woensdag de 21ste 10:00 – 17:00 uur
Dag 4 Donderdag de 22ste 10:00 – 14:00 uur 19:45 – 22:00 uur = Voorstelling 22:30 – 08:00 uur = Nachtprogramma en slapen*
Dag 5 Vrijdag de 23e 08:00 – 11:00 uur = Ochtendprogramma*
*enkel voor de kinderen die zich aanmelden om te blijven slapen.
Aanmeldprocedure:
Er bestaat geen maximaal aantal kinderen wat ingeschreven kan worden. Dat zorgt voor een minder stressvolle aanmelding voor zowel de ouders als de organisatie. Echter betekent dit niet automatisch dat alle ingeschreven kinderen bij voorbaat mee kunnen doen met de spelweek. Het aantal beschikbare plekken is, los van de locatiefactoren, namelijk sterk afhankelijk van het aantal vrijwilligers. De organisatie doet haar best doen zo veel mogelijk kinderen deel te laten nemen.
Na de inschrijving zal er voor 15 juli, middels een email, contact opgenomen worden met alle ouders waarna er mogelijk over gegaan kan worden tot de betaling. U hoeft dus niet bij de inschrijving te betalen. Ouders/verzorgers hebben dus alle tijd en we gaan er vanuit dat ze op deze manier zorg dragen voor een nauwkeurige en correcte inschrijving.
Deelnamekosten:
U kind kan meedoen voor 32 euro*. Er bestaat een staffelkorting voor het 2e, 3e en 4e kind uit één gezin, zodoende zullen de kosten per kind van grotere gezinnen lager zijn.
Wanneer uw kind 10 jaar of ouder is, bestaat de mogelijkheid om te blijven overnachten. Hiervoor wordt €3,- in rekening gebracht.
*We hebben na een groot aantal jaar moeten besluiten de deelnamekosten te verhogen. Er zijn, los van de inflatie, een aantal zaken veranderd die extra kosten met zich mee brengen. Op deze manier kunnen we wederom een knotsgekke week organiseren, zoals u dat van ons gewend bent. Bovendien hopen we hiermee voor de komende, mogelijke onzeker jaren, voldoende buffer te hebben om niet weer een verhoging toe te passen.
Participatieregeling:
In samenwerking met Sociaalwerk de Schans en Gemeente Westerkwartier hebben we een speciale regeling ontwikkeld waardoor het voor gezinnen, die om diverse redenen niet over de financiële mogelijkheden beschikken om hun kind(eren) deel te laten nemen, mogelijk is zich kosteloos in te schrijven. De betreffende gezinnen worden rechtstreeks benaderd door de verschillende ketenpartners en kunnen zich inschrijven via deze link:
Helpt u een handje mee?:
Het is een boel werk hoor, zo’n week organiseren. Vele handen maken licht werk hebben we geleerd en daarom zijn we op zoek naar hulp van de ouders/opa’s/zussen en buurmannen . Wellicht dat u ons kan helpen met één van deze ‘kleine’ klusjes?
U bent uiteraard niet verplicht mee te helpen, maar we hopen dat er iets leuks voor u (of iemand die u kent) tussen zit.
Dit kunt u vervolgens aanvinken tijdens de aanmelding. In alle gevallen zal er voorafgaand aan de spelweek contact met u worden opgenomen. We zullen de exacte taken en tijdstippen dan afstemmen.
Maandag 12-8 Tent opbouwen/spullen slepen 10 personen 10:00 – 15:00 uur
Maandag 19-8 Meehelpen met de Spelmiddag 4 personen 13:00 – 17:00 uur
Dinsdag 20-8 Meehelpen met de Fietsspeurtocht- ochtend 8 personen 10:30 – 12:30 uur en/of Meehelpen met de Fietsspeurtocht- middag 8 personen 13:30 – 16:30 uur
Dinsdagavond 20-8 een gerechtje bereiden en serveren tijdens het diner 45 personen 17:00 – 18:00 uur
Woensdag 21-8 Auto en rijkunsten beschikbaar stellen ? personen 10:00 – 13:00 uur
Woensdag 21-8 Auto en rijkunsten beschikbaar stellen ? personen 15:30 – 17:00 uur
Vrijdagmiddag 23-8 Meehelpen afbreken en schoonmaken 15 personen 12:00 – 16:00 uur
Wet op privacy (AVG) – Beeldmateriaal:
Gezien de nieuwe wet op privacy zijn we verplicht om uw medewerking te vragen als het gaat om het maken van beeldmateriaal. Tijdens de Spelweek is er een fotograaf actief die de week vastlegt en wiens beelden vervolgens worden getoond op de facebookpagina van Spelweek Zuidhorn.
We zouden het uiteraard prettig vinden als u akkoord gaat met het beeldgebruik, zodat onze vrijwilligers eenvoudig voor een mooi en allesomvattend naslagwerk kunnen zorgen, waar vervolgens iedereen van kan genieten.
Het mag duidelijk zijn, dat er op verzoek altijd foto’s verwijderd kunnen worden. De ouders die niet akkoord gaan, vragen we een recente pasfoto aan te leveren en diens kind op de hoogte te brengen van deze afspraak.
Vrijwilligers gezocht:
De organisatie is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers/stagiaires die het team willen komen versterken. Ben je (bijna..) 16 jaar en heb je zin om de basisschoolkinderen van Zuidhorn, Noordhorn en Briltil een knotsgekke week te bezorgen, mail dan naar of stuur ons een bericht via Facebook.